De crowdfunding is geslaagd! Wat nu?!

 

40 dagen lang hebben we al onze vrienden, familie, dichte en verre connecties de oren van de kop gezaagd. De boodschap? Onze crowdfunding campagne!

We startten in april een crowdfunding campagne op om ons te helpen met het uitbreiden van onze service. Waar we voordien enkel een B2B waren (met een B2C proefproject in Lier), willen we nu groeien. Want wat komt er na B? Juist ja, C!

Onze campagne was meer dan geslaagd en enkele dagen voor het einde van de campagne mochten we al vieren: we hadden 100% van ons doelbedrag gehaald. Feest!

 
Crowd by Night 02 (1).jpg
 

Nu dat de campagne afgelopen én geslaagd is, begint natuurlijk de zwaren toebak.

Iedereen die heeft gefund, kon een reward kiezen in ruil voor hun gulle gift.Voor ons is het nu dus bestellingen plaatsen, keuzestress hebben over de final touches van de rewards en uitdokteren waar en wanneer we beginnen met leveren.

Die wanneer hebben we al. Vanaf 26 juni kunnen onze funders hun rewards verwachten! Geen zorgen als jij hebt gefund en nu al in paniek slaagt omdat je net op die dag al een familiefeest hebt gepland. First of all: wie wilt er nu geen reden om niét naar een familiefeest te moeten. Ten tweede: je kan steeds naar ons mailen op hello@gingerwald.be als je graag een andere leverdatum hebt.

Je krijgt deze informatie ook nog in mailtje. Ogen open dus! In diezelfde mail kan je ook een antwoord geven op de ‘waar’. Kwestie van je niet te dwingen thuis te zijn wanneer wij nu net beslissen onze tour te doen, krijg je ook de optie om je sapjes op te halen in een pick-up point.

Pick-up points zijn plekken waar mensen hun sapjes kunnen laten leveren als ze liever hebben dat we niet tot aan hun deur komen. Dit is liefst een plek die tot ‘s avonds open is, zodat de drukke, werkende mens ook na het werk zijn sapjes kan geleverd krijgen. Ken jij een gezellige, sfeervolle, of eigenlijk gewoon beschikbare plek waar we een pick-up point van kunnen maken? Geef dat dan door hier.

Tot zover het post-crowdfunding tijdperk. Maar een nieuw tijdperk gaat binnenkort in. Met dat opgehaalde geld kunnen we nu beginnen investeren in meer productiemateriaal, meer delivery personeel, … en dan schieten we vanaf augustus écht in gang. Dan kan de gemiddelde Antwerpenaar, Mechelaar én Lierenaar hun sapjes ook laten leveren.

Time to get juicy!

 
WhatsApp Image 2019-05-16 at 16.35.21.jpeg
 
 
Jan VerhoevenComment