Gingerwald train | OONA kiest

 
 
 

Choo, choo.

De Gingerwald trein is vertrokken zonder enkele vertraging. Hoezee!

We hebben zelf de trein in gang gezet door een eerste box te schenken aan OONA, een PR agency op het Antwerpse eilandje die werken met een aantal van de zotste fashion brands. Denk maar aan Levi’s, Juttu, Monki en Essentiel. Ook merken zoals Harley Davidson of Telenet geven ze een heuse PR-boost. OONA’s got style! Zij zijn bijvoorbeeld de PR agency achter de nieuwe YUGO ad van Telenet die je zeker al eens hebt zien passeren op je tv of socials. Nostalgie ten troef met de recreatie van de Freestyler video, volgepropt met enkele bekende gezichtjes.

We vonden het dus hoog tijd hen een dikke good job toe te sturen in de vorm van een Gingerwald giftbox.

What the Gingerwald is de Gingerwald train?

Het concept van de Gingerwald gaat als volgt: onze trein is begonnen bij OONA. Zij kozen waar deze verder naartoe reist. Hij gaat van halte naar halte om zo veel mogelijk bedrijven in de bloemetjes - of zeg maar in de fruit, groenten en kruiden -  te zetten met een Gingerwald giftbox gevuld met een heleboel shotjes in 3 verschillende smaken. OONA had volledig de touwtjes in handen en koos voor The Growth Revolution als volgende halte. We dropten daar dus de volgende box om hen eens stevig in de shotlight (wink, wink) te zetten.

Wat is de volgende halte van de Gingerwald trein? Dat is helemaal up to The Growth Revolution.


Choo, choo, choo.

Je kan ook een gift box geven aan een bedrijf, partner, prospect naar keuze met de Gingerwald gift box. Lees meer over onze gift box hier.