OUR CONCEPT

 
 

Making the healthy choice, shouldn’t be that hard.

 
CONCEPT Health paradox_lores.png

95% of all people want to live a healthier life.
78% of all people know how to live a healthier life.
Only 25% of all people do it

This is what they call the health paradox.
Even more contradictory: most juice companies target those exact 25%.

 
 
CONCEPT ONZE MISSIE.png

Gingerwald strives to convince the average pizza-eating Red Bull-drinker that they don’t have to follow a 30-day juice cleanse of go to Ayuverdian Yoga (it’s a thing) to be healthy. How we usually put it is

“Gingerwald is juice for people that don’t do juice.”

 
 
CONCEPT nudging.png

We spend a large portion of our time at work. Health-at-work initiatives are great, but often fall short. Fruit baskets are empty at the end of the day… because of the people who already ate fruit before.

Gingerwald makes the easy choice the easiest, without being patronizing. For this, we use a method called nudging.

 
 
CONCEPT Hoe2_lores.png

How do we nudge?

  1. door de grootte van ons flesje
    1 shotje heeft een inhoud van 100 ml en bevat ongeveer 250g groenten, fruit en kruiden. verfrissend en geen toegevoegde bullsh*t. een portie puur natuur dat je kan binnenkrijgen in enkele slokken.

  2. door de aantrekkelijke juice corner
    het steigerhouten design van onze juice corner is een echte eye-catcher. met de ingebouwde tablet zie je in een oogopslag welke drankjes er zijn, hun ingrediënten en nutriënten en dus ook wat ze allemaal binnenkrijgen met één shotje. we leveren hier tweemaal in de week telkens 3 verschillende smaakcombinaties. met meer dan 100 verschillende smaken zal Gingerwald dus nooit beginnen vervelen.

  3. via de Gingerwald app

    er wordt een community gebouwd rond Gingerwald. wie van je collega’s was er spinaziekoning- of koningin deze keer? hoeveel gember heb je als bedrijf al op deze maand? door gamification wordt het drinken van onze groenten- fruit- en kruidensapjes iets plezants. •we werken momenteel aan een nieuwe app waar het gamification aspect nog meer naar boven komt. release date to be announced. •

 
 
CONCEPT nRESULTS_lores.png

Het zotste van al?

Het werkt! Meer dan 80% van de werknemers begint met juicen na het installeren van een juice corner. Het gezondheidsaspect zit niet eens in de top 3 van redenen om te juicen. De #1? Omdat het gemakkelijk is. Op #2 en #3 komen het constant variërende aanbod en de gamification/het ‘plezante’. En dat is waarom we het doen!

 

Een juice corner bij jou op de werkvloer?

Meer weten over het verhaal van Gingerwald en Jan, de founder?